Péče o klienty

Zákaznická péče je jeden ze základních pilířů pro rozvoj vašeho podnikání. Díky outsourcingu zákaznických interakcí získáte tu nejlepší možnou péči o vaše zákazníky. Navíc vám uvolní ruce od administrativní a personální agendy. Naším cílem je spokojenost a důvěra našich klientů, což jsou základní předpoklady k dlouhodobé a vzájemně prospěšné spolupráci.

Akvizice a prodej

Získávání nových zákazníků napříč kanály je naší silnou stránkou, díky které vám dokážeme zvýšit prodeje až o desítky procent. Naši obchodní zástupci spojují zkušenosti z mnoha obchodních trhů. Díky mnohaletým zkušenostem v oboru dokážeme postavit proces akvizice na míru dle vašich požadavků.

Back office

Na základě našich rozsáhlých zkušeností se službami back-office jsme vyvinuli jedinečnou a revoluční platformu, která automatizuje provozní postupy, řídí procesy a měří výkon. Díky tomu umožňujeme provozním manažerům soustředit se na prioritní úkoly (víceúrovňové) a organizaci (interní a externí).

Průzkum spokojenosti vašich zákazníků

Prostřednictvím průzkumu spokojenosti zjišťujeme zákaznickou zkušenost, kterou následně optimalizujeme na základě potřeb zákazníků. Růst e-commerce trhu v České republice s sebou přináší větší poptávku po kvalitní zákaznické péči. Díky našim průzkumů dokážeme identifikovat nedostatky a navrhnout vhodná řešení pro zlepšení zákaznické zkušenosti a spokojenosti.