Specialista zákaznického servisu

Lidická 700/19, 602 00 Brno - 3532
Pracovní náplň
● zajišťování telefonické technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace
● komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb
● dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů
SŠ vzdělání a obchodní duch
příjemné a reprezentativní vystupování
výbornou znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
Jsi komunikativní a nebojíš se telefonovat.
Chceš se zdokonalovat, posouvat a učit se novým věcem.
Ovládáš český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
S počítačem jsi kámoš na uživatelské úrovni.
● rychlý karierní růst
● zajímavé mzdové ohodnocení
● 25 dnů dovolené + 2 Sickdays
● poukázky FlexiPass či příspěvek na MultiSport kartu
● Výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
● odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
● teambuildingové akce
● odborné vzdělávání
● příspěvek na stravné, pojištění či životní události jako jsou narozeniny, svatba, narození dítěte
● vše pro dodržování pitného režimu a relaxroom přímo na pracovišti
● příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
Přihlaste se nyní

Administrativní pracovník/ice

Lidická 700/19, 602 00 Brno - 1955
Místo pracoviště:Brno
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů
Vhodné i pro: osoby bez praxe
Zařazení: administrativní pracovník, asistent/asistentka, marketingová komunikace, pracovník call centra, pracovník back office, administrativa, marketing, média a reklama, zákaznický servis

Co Vás čeká?
  • V první řadě důkladné zaškolení
  • Naučíte se pracovat s interní databází kontaktů a postupně ji rozšiřovat o nové kontakty
  • Aktivně vyhledáváte informace na internetu
  • Denně budete komunikovat s potenciálními klienty telefonicky i písemně
  • Také budete v kontaktu s kolegy v terénu, kterým otevíráte nové obchodní příležitosti
  • Pravidelně probíhají porady a školení vedoucí ke zlepšování naších procesů
Co nabízíme?
  • Pěknou, klidnou kancelář v centru Brna
  • Pracovní dobu v rozmezí 7:00-15:30
  • HPP na dobu neurčitou
Přihlaste se nyní

Konzultant/ka kontaktního centra

Lidická 700/19, 602 00 Brno - 5785
Místo pracoviště: Brno
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu určitou)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky: čeština (výborná)
Benefity: bonusy/prémie, mobilní telefon, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, firemní akce, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro: osoby bez praxe
Zařazení: administrativní pracovník, pracovník call centra, pracovník help desku, referent, pracovník back office, pracovník front office, administrativa, služby, zákaznický servis

Co u nás budete dělat:
  • pečovat o naše stávající a budoucí zákazníky (nejedná se o call centrum)
  • poskytnout informace o produktech a službách, které nabízíme našim zákazníkům
  • budete průvodcem zákazníka celým procesem od zájmu až po jeho spokojené využívání našich produktů
  • komunikovat budete telefonicky nebo emailem
  • a mnoho dalších zajímavých činností
Koho hledáme?
  • parťáka, který srší nadšením
  • parťáka, který má zkušenosti s administrativou v kanceláři
  • parťáka, který je přátelský, spolehlivý a dokáže si vše zorganizovat
  • parťáka, který se nebojí práce na PC
  • parťáka, který ví trochu víc o tom, že excel není jen tabulka
  • ...ve zkratce, jsme milý, přátelský

Co vám můžeme nabídnout?
  • dlouhodobou spolupráci
  • osobní rozvoj
  • plně hrazenou multisport kartu
  • možnost občasné práce z domova
  • firemní akce
  • .....a mnoho dalšího
Přihlaste se nyní